Thursday, June 30, 2011

Penyakit Lemah Tenaga Batin

BERITA BAIK UNTUK LELAKI DAN WANITA
Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera


RAWATAN TRADISIONAL (CARA ISLAM)
TOK BAGONG SETIA


(Khas kepada mereka yang LEMAH TENAGA BATIN, LEMAH SYAHWAT dan MATI PUCUK.
Hanya 10 minit kesannya dapat diketahui.)


PINTU PENYELAMAT KE ARAH KEBAHAGIAAN HIDUP
DUNIA DAN AKHIRAT

Temujanji Telepon : (60)012-3705152 @ (60)03-9481794



PENGENALAN
OBJEKTIF
CARA RAWATAN
KEJAYAAN
PENUTUP


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


PENGENALAN

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Salam hormat kepada saudara dan saudari yang budiman. Terima kasih kerana mengunjungi laman web saya ini. Dan, harapan saya semoga saudara dan saudari meluangkan sedikit masa untuk membaca halaman ini terutamanya bagi mereka yang mengidap penyakit kelamin dan telah berikhtiar ke mana-mana sama ada secara moden atau tradisional. Insya Allah dalam masa 10 minit sahaja kesan dan masalah anda akan dapat diketahui dan realitinya akan dapat anda saksikan sendiri.

Seperti yang kita sedia maklum bahawa :

- Penyakit Lemah Tenaga Batin (lelaki cepat inzal)
- Lemah Syahwat (zakar tidak cukup tegang)
- Mati pucuk (zakar tidak berfungsi langsung)

Adalah merupakan suatu penyakit kronik yang amat ketara sekali dewasa ini. Ekoran daripada itu timbullah pelbagai cara perubatan termasuk ubat-ubatan dalam hendak memulihkannya sama ada secara moden atau tradisional. Ada yang berjaya dipulihkan dan tidak kurang juga sebaliknya.

Mengikut kajian sama ada secara moden atau tradisional dan sebagainya, penyakit ini berpunca daripada pelbagai sebab yang susah hendak diperkatakan dan mungkin saudara dan saudari sendiri yang lebih arif daripada saya terutamanya bagi anda yang terlibat secara langsung dengan ilmu perubatan.

Apapun, bukan masalah tersebut yang hendak saya sampaikan di sini, tetapi jalan penyelesaian dan pemulihan kepada masalah tersebut yang hendak diutarakan kepada anda yang memerlukan rawatan.

Jikalau anda telah berikhtiar ke mana-mana sama ada secara moden atau tradisional tetapi masih belum berjaya, saya berharap anda tidak berputus asa dan kecewa. Apatah lagi tenaga kelakian itu tidak harus kita pisahkan daripada realiti kehidupan sebenar kita terutamanya semasa kita melakukan persetubuhan dengan orang tersayang (isteri).

Oleh itu, saya berharap saudara dan saudari mengambil tindakan susulan untuk menghubungi saya setelah melawati laman web saya yang ringkas dan padat ini. Dan, Insya Allah apa yang dideritai oleh anda sebelum ini akan dapat diselesaikan. Dan itulah harapan anda dan saya setelah anda menerima rawatan daripada saya kerana sejak daripada pengalaman saya memulakan rawatan pada tahun 1991 hingga sekarang telah beribu orang berjaya dirawat dengan izin Allah s.w.t.




TUJUAN/OBJEKTIF

Secara logiknya alat kelamin lelaki yang digunakan secara berterusan, tetapi kurang dijaga (dirawat) secukupnya akan kehilangan daya tahannya. Dan inilah penyebab utama yang menyebabkan seseorang itu akan mengalami penyakit LEMAH TENAGA BATIN, LEMAH SYAHWAT dan MATI PUCUK.

Justeru itu ianya tidak harus kita biarkan daripada terus dideritai. Tambahan pula kehendak diri kita dan keinginan isteri harus kita laksanakan sesempurnanya. Paling penting; Jangan biarkan ranjang anda terus dibelenggu sepi. Jangan pula biarkan masalah seks ini menjadi punca keruntuhan rumahtangga yang diasaskan dari perasaan kasih sayang. Oleh sebab itulah maka saya kembalikan hal ini bagi tindakan saudara selanjutnya demi keharmonian dan kebahagiaan hidup bersama.

CARA RAWATAN

Rawatan yang saya praktikkan dalam menyelesaikan masalah penyakit kelamin yang dimaksudkan ialah terbahagi kepada empat peringkat. Tiga peringkat pada hari pertama rawatan dan satu peringkat pada hari kedua rawatan.

Peringkat I - Mengenalpasti punca penyakit

10 hingga 15 minit pertama saya akan mengenalpasti serta mengeluarkan alat kelamin saudara kepada saiz asalnya; yang kebanyakannya satu ke dua inci akan dapat dikeluarkan mengikut saiz asal urat zakar saudara - kerana kebanyakannya 90% daripada mereka yang mengalami masalah penyakit tersebut mengecut dan masuk ke bawah pangkal zakar.

Peringkat II - Menormalkan zakar

Setelah zakar diperbetulkan kepada saiznya yang asal, saya akan menggunakan teknik mandi wap dengan menggunakan pelbagai herba serta rempah ratus terpilih. Kaedah ini sangat mujarab bagi mengaktifkan kembali darah, lemak, lendir yang beku dan urat yang mendap. Ianya akan mengambil masa sekitar 20 - 30 minit.

Peringkat III - Membalut ubat

Setelah saudara menjalani mandi wap selama 20 -30 minit, saya akan membalut ubat khususnya daripada herba-herba terpilih pada alat kelamin saudara untuk lebih mengaktifkan dan menormalkan kembali ke bentuk semulajadinya. Insya Allah. Malah mungkin ianya akan lebih baik lagi daripada itu dengan izin Allah s.w.t. Lama balutan adalah sebaik-baiknya selama 10 - 12 jam.



Peringkat IV - Membuka balutan

Pada hari kedua atau peringkat ke empat dan terakhir, saya akan membuka sendiri balutan pad alat kelamin saudara bagi memeriksa kembali sama ada alat kelamin saudara sudah benar-benar normal atau sebaliknya. Dan, seterusnya penerangan tentang amalan yang sepatututnya saudara amalkan untuk penjagaan sendiri. Semoga ianya terus sempurna sihat dan kekal abadi selagi hayat di kandung badan. Insya Allah.


KEJAYAAN

Antara kejayaan-kejayaan yang telah saya dan kawan-kawan kita nikmati dalam menyelesaikan masalah ini amat ramai sekali. Telah beribu orang daripada pelbagai lapisan masyarakat telah berjaya di rawat. Oleh itu, janganlah saudara bertangguh lagi untuk menyelesaikan apa yang sedang saudara alami dan deritai selama ini. Dan, jika itulah penyakitnya maka segeralah saudara mencari penawarnya, kerana tiap-tiap penyakit itu Allah yang menurunkannya. Begitu juga dengan ilmu dan penawar dalam kita menyelesaikannya. USAHA, YAKIN, IKHLAS, SABAR dan TAWAKKAL kepada-Nya sahajalah sebaik-baiknya jalan penyelesaian. Insya Allah, MUJARAB dan SEMBUH.


PENUTUP

Kepada saudara dan saudari (isteri yang mengetahui masalah suami tetapi suami malu berterus-terang) yang berminat untuk mengetahui selanjutnya bolehlah saudara dan saudari berhubung terus dengan saya untuk pengetahuan seterusnya melalui telefon, e-mail dan alamat yang terdapat di muka hadapan laman web ini.

Untuk pengetahuan saudara dan saudari, rawatan ini terbuka kepada semua bangsa dan lapisan masyarakat. Kaedah rawatannya adalah cara Islam (ayat-ayat suci Al-Quran) dan tradisional Melayu serta Arab. Walau bagaimanapun, anda digalakkan membuat temujanji dahulu untuk memudahkan pihak kami menguruskan masa rawatan kerana ramai yang hendak dirawat.


Sekian.
Terima Kasih dan Wassalam. Amin.

No comments:

Post a Comment

myMYRAYANA HOMESTAY

my Myra Yana Homestay
Melor Kota Bharu Kelantan Malaysia




BERKONSEPKAN BANGLOW- HOMESTAY

* Lengkap perabut, peti sejuk, mesin basuh, TV, katil, dapur gas, pinggan mangkuk dan lain-lain.


* Bekalan air "mineral" boring berkualiti dan jernih.


* Suasana kampung dihadapan jalan yang bertentangan.


*Terletak tepi jalan Melor ke Gunung.


*Hanya 1.2 km dari simpang utama Pekan Melor ke Pekan Gunung.


*Pekan Melor lengkap dengan kemudahan 3 stesyen minyak iaitu Shell, Petronas dan Esso Mobil, kedai 24 Jam, Mesin ATM, Bank, Restoran, kedai-kedai makan, pasar dan banyak lagi.


* Cuma 1.2 km ke Masjid Mahmudi dan Sekolah Agama Azariah Tahfiz yang terkenal dengan pelbagai program dakwah dan pelbagai pengisian kuliah oleh penceramah dan pendawah terkenal.


*Pekan Melor merupakan hentian bas ekspress ke laluan Terangganu, Kuala Lumpur dan laluan Selatan. Pekan ini hidup 24 jam. Ia merupakan zon tengah kelantan yang mudah untuk ke semua lokasi timur barat kelantan.


*Berdekatan Balai Polis Melor dan Homestay ini bakal dilengkapi dengan "Alarm System" Keselamatan


LOKASI PENTING YANG BERHAMPIRAN


200 m - Pusat Latihan Memandu JPJ.


500 m - Pusat Latihan Komuniti Jabatan Pertanian Kelantan.


5 km - Pekan Ketereh yang boleh menuju ke Politeknik Kok Lanas dengan jarak cuma 1.7 km dari Pekan Ketereh ini cuma 1.3 Km ke Satdium Red Warriors yang dalam pembinaan.

6 Km - Pekan Gunung.


7 Km - Pekan Jelawat dan SMK Perdana.


8 Km - UMK, ILP, PPD Bachok, Kem Khidmat Negara Bachok.


10 Km - Istana Sultan Kelantan.


11 Km - HUSM Kubang Krian.


13 Km - Pantai Irama pantai pelancongan.


15 Km - Kota Bharu


16 Km - Pasir Putih.


406 Km - Kangar Perlis.


Untuk Tempahan Sila Hubungi Saya

0194807144 @ 0194658144

Email - azlee@ymail.com








Foto Kaabah dulu dan kini

Foto Kaabah dulu dan kini

Tujuh Benda Ajaib Di Dunia


7 benda ajaib didunia,sering kita sebut-sebut sebagai hadiah terbaik tamadun lalu kepada manusia pada masa kini.Namun apa dia sebenarnya ketujuh-tujuh benda ajaib tersebut.

Sebahagian daripada kita langsung tidak mengetahui apakah sebenarnya atau lokasi benda-benda ajaib tersebut.mengikut sejarah yang telah ditulis,dimulakan susunannya oleh seorang penulis bernama Antipater dari Sidon,pengaruh pertama dari empayar Greek kuno pada tahun 100's B.C.Sejarah ditulis,diubah, serta direka.


Namun Bukti tetap ada pada kesan runtuhannya sebagai peringatan kepada umat yang akan datang. So, check it out guys!



1)
Tembok Besar China yang mempunyai lebih 24,000 pintu gerbang dan panjang 5,000 kilometer.


2) Piramid yang dibina dengan 2,500,000 blok batu besar yang tersusun rapi. Piramid Giza:keajaiban dari bangsa mesir kuno.


3) Taj Mahal istana yang dibina oleh Maharaja India, Shah Jahan untuk isterinya Mumtaz


4) Candi Borobudur yang terletak di Jawa


5) Angkor Watt di Kemboja


6) Taman Tergantung Babylon yang dibina lebih 3,000 tahun yang lalu


7) Menara Condong Pisa yang terletak di Itali.

Ribut Taufan Perlis 2010. Apa tandanya?

Ribut Taufan Perlis 2010. Apa tandanya?

Resepi Kuih Donat


Bahan-bahan:

1) 500 gram tepung gandum
2) 50 gram gula halus
3) 1 cawan susu tepung
4) ½ sudu teh garam
5) 1 bungkus yis kering
6) 1 sudu makan lemak sayur
7) 1 biji telur (pukul)
8) 2 sudu makan marjerin
9) 250 ml air suam
10) minyak masak (untuk menggoreng tenggelam)
11) Gula halus (pilihan bahan untuk salut)


Cara penyediaan:

1) Masukkan tepung, gula, susu, garam dan lemak sayur ke dalam mangkuk. Gaul rata.
2) Masukkan telur, marjerin dan air suam. Gaul rata hingga menjadi doh. Uli doh hingga tidak melekat.
3) Tutupkan dengan kain lembab, biarkan naik hingga 2 kali ganda.
4) Selepas naik tumbuk-tumbuk doh supaya angin keluar. Uli sekali lagi.
5) Bahagikan adunan kepada bebola kecil dan canaikan. Terap mengikut saiz yang dikehendaki.
6) Biarkan adunan naik sekali lagi.
7) Sementara itu panaskan minyak di dalam kuali dengan api yg sederhana.
8) Goreng donat sehingga keemasan. Angkat dan tos.
9) Biarkan donat sejuk pada suhu bilik. Golek-golekkan donat pada gula halus.

Sedia untuk dihidangkan.

Petua Hilangkan Jerawat

Nah, ni ada satu petua kecantikan untuk menghilangkan kesan jerawat kat muka anda. Ikuti langkah di bawah, okey;


1. Ambil sedikit rizom cekur dan tumbuk sehingga halus.

gambar daun cekur 1

Gambar Daun Cekur - Wikipedia



gambar rizom cekur 1

Gambar Rizom Cekur - Mardi




2. Kemudian, campurkan pula rizom cekur yang dah ditumbuk halus tadi dengan bedak sejuk.

3. Gaul dan kacau campuran tu sehingga sebati.

4. Sapukan pada kawasan kulit muka anda yang berjerawat tu sebelum tidur.

5. Pada keesokan pagi, cucilah wajah anda sampai bersih.


Amalkan pemakaian bedak sejuk + rizom cekur ni sampailah parut jerawat anda tu hilang.


Selamat Mencuba!